Post by hampnecaconvi on Mar 8, 2022 0:52:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Skin Editor 3D for Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Skin Editor 3D for Minecraft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa resurssi ▞▞▞
▞▞▞ Skin Editor 3D for Minecraft 2022 version ▞▞▞
Rakastan tätä typerää pientä työkalua ,, Ainoat ongelmani ovat, että et voi tallentaa värejä ja siinä on häiriö, jossa edistyminen jotenkin poistaa itsensä yläkerroksesta, mutta kaiken kaikkiaan mielestäni se on erittäin mukava =))
Skin Editor 3D for Minecraft መሣሪያዎች ugdr
sen mukava sairaus tekee ihosta hyvän, pidän myös tästä sovelluksesta..
Se on ok käyttää, mutta se poisti puolet siitä helvetin työstä, jonka tein osassa ihoa ilman syytä, ja olen todella vihainen
Skin Editor 3D for Minecraft Εργαλεία niyx
Skin Editor 3D for Minecraft Araçlar dew
huono käyttöliittymä, aivan liian paljon mainoksia ja paljon parempia skin-tekijöitä tietokoneella, mutta tämä on valitettavasti paras skin maker, jota olen kokeillut mobiililaitteella
Skin Editor 3D for Minecraft Εργαλεία niyx
Rakastan tätä sovellusta ja sitä, kuinka voit tehdä mitä haluat iholle, eikä siinä ole niin paljon lisäyksiä kuin muissa käyttämissäni ihosovelluksissa!
Sovellus on ok, jos pidät siitä, että sinua pommitetaan mainoksilla ja skinit eivät siirry kunnolla
Kuinka laitan ihoni minecraftiin, se ei antaisi minun laittaa ihoani minecraftiin.
Se on todella rentouttavaa mielelle ja rakastan sitä! Voit käyttää sitä luovia taitoja yhdessä aiheessa yli 1000 värillä!
Ok voi tehä tyyppien?😂
Voit luoda hahmon omalla tyylilläsi! Kuten voit tehdä hahmostasi mitä tahansa väriä ja vaatteita, joita rakastat!!!! 😘😍🤩
Tämä sovellus on inhottava, koska kun loin skinin, se toimii minulle, mutta kun pelaan ystävieni kanssa moninpelissä, näen oman skinini, mutta en muita pelaajia, joten annoin sinulle 0 tähden enkä voi antaa 0 tähteä so 1 tähti tarkoittaa 0 tähti minulle ok u roskakorisovelluksen luoja ok sanon sinulle jotain.........................linnut laulaa.......kukkia kukkivat ja näinä päivinä sinun kaltaisten aikuisten/lasten pitäisi palaa.........in......helllllllll!!!!!!!!!!!! käänny ympäri aikuinen/lapsi ohhh u valmisOkOk valmis
Se on mahtava ja toimii ja suosittelen sitä. Sinun tarvitsee vain tehdä skini, paina Tallenna MC:hen tai Galleriaan. Ja se toimii. Olen käyttänyt noin puoli vuotta ja rakastan sitä.
Haluan, että ihoni on 3px, mutta tämä sovellus ei salli sitä. Lisää tämä ominaisuus. Paitsi jos olen sokea enkä nähnyt sitä.
Ponnahdusmainokset 10 sekunnin välein skinejä valmistettaessa. Paljon muita ihoa tekeviä sovelluksia hei
Tämä on suurenmoista! Säätimet ovat yksinkertaisia ja laillisia, ja voit itse asiassa viedä ihosi minecraftiin ilman, että se edes kaatuu! Onnittelut remoro studiot, ansaitsit juuri itsellesi 🌟🌟🌟🌟🌟 minulta😃
Halusin tulostaa tekemäni hahmon, painoin "tallenna galleriaan" -painiketta ja se sanoi onnistuneen. Joten menin galleriasovellukseen, mutta skn ei ollut siellä! Ja tein tuota ihoa kaksi kokonaista päivää!
näyttää kivalta koska mulla ei oo viel ladannu
Minä täällä rakastan skinien tekemistä
Pidin tästä sovelluksesta, sillä se on hyvä kaikenlaisten luovien skinien tekemiseen, mutta mielestäni se voisi olla PALJON PAREMPI!
tää oli oikeesti hyvä ja tällä pystyy tekkeen hyvin skinejä
Kyllä peli
Se on mahtava ja sen on oltava ominaisuus minecraftissa, mutta jos poistun sovelluksesta ja palaan siihen, pikselini katoavat
Sovellus on mahtava, pidän tästä sovelluksesta, mutta pahinta tässä sovelluksessa on, että kun tallennamme ihomme Galleriaan, mutta kun näemme ihon kuvan olevan rikki ja epäselvä, tee tämä oikein ajoissa.
Se ei pelastanut nahkaa, jonka tein galleriaani.
En pidä siitä, että voit valita useita ihoja, mutta jotkut kehon osat puuttuvat..
Todella hyvä mainosten lisäksi voin finakky tehdä hyvän minecraft-skin ilman, että se muuttuu 5000 kulmaan kun yritän vain lisätä varjostusta tai jotain
Tämä sovellus toimii, mutta siinä on joitain virheitä ja häiriöitä, jotka on korjattava, mukaan lukien. - Sovellus sammuu satunnaisesti (joskus) - Ei tallenna joitain pikseleitä edellisestä luomastasi tai muokkaamastasi skinistä (useimmiten joka kerta) - Ei tallenna ulkoasua, kun suljet välilehden onnettomuuden sattuessa (useimmiten aina) - Jotkin värit eivät näy oikein, kun pelaat Minecraftia pelissä (harvoin tapahtuu) En sano, että tämä on huono sovellus skinien tekemiseen, mutta sanon vain, että siinä on joitain virheitä ja virheitä, jotka on korjattava.
Se on mahtava. Kaikki toimii, ja kun lisäys tulee näkyviin, voit napsauttaa takaisin ja se vie sinut siihen, mihin jäit. Sen käyttäjäystävällinen ja hauska.
Tbh olin innoissani ja sovellus toimi hämmästyttävän hyvin valmistuessaan. Sain vihdoin ihoni päälle, ja se oli vähän, mutta nykivä ja koko takapuoli oli vain musta, kuten käsivarret - ne menivät sekaisin ja viivästyivät paljon.
Tämä on todella siisti sovellus. Sitä oli erittäin helppo käyttää Minecraft-skin tekemiseen YouTube-kanavalleni. Mutta ainoa haittapuoli on, että kun yrität värittää hahmoa, näkyviin tulee lisäys ja se sotkee sinut, joten minun on oltava paljon varovaisempi.
Sen paras
Cops N Robbers:Pixel Craft Gun Märulimängud bzew
Halusin lisätä yhden omasta skinistäni, jotta saisin sen näyttämään paremmalta. Mutta aina kun yritin, iho ei koskaan ponnahtanut ylös. Mikä tässä sovelluksessa on vikana?
Skin Editor 3D for Minecraft Eszközök exv
Pidän sovelluksesta! Voit muokata ja lisätä hienoja juttuja ihollesi ja sinulla on myös mahdollisuus tehdä uusi skin, mutta ongelmana on, että jokin osa ihosta katosi satunnaisesti ja kääntyi. Se on niin ärsyttävää! jos se korjataan pian, se on epäilemättä täydellinen sovellus ihon luojille!
Mielestäni tässä pitäisi olla mahdollisuus valita malli Alexin ja Steven välillä. Tietyt ihoosat (esim. käsivarret) katoavat paljon ilman syytä.
Niin vaikea muokata, jos lähdet ja yrität saada hahmosi takaisin, se häiritsee ja antaa sinulle vain tietyn määrän tavaraa
Aivan mahtava
Tämä sovellus oli mukavampi ja monimutkaisempi kuin luulin sen olevan. Se tarjoaa kerroksia ja kaikkia värejä ja jopa bace skinejä. Vienti toimii erittäin hyvin ja käytän tätä sovellusta melko usein.
Olin todella hämmentynyt, koska minulla oli vaikeuksia löytää vaatteita vaihtaa periaatteessa kaikkea, mutta se on luultavasti ok peli, hyvä yrittää luojat mielestäni te teitte oikein.
se on ärsyttävää toisinaan, koska se ei reagoi samalla tavalla, kun se tapahtuu, olen niin pirun ärsyttävä, kuin haluaisin heittää puhelimeni, koska se on niin turhauttavaa, lähinnä mainokset
jos menet,...moninpeli, ihosi ei näy moninpeliystävissäsi, en tiedä miksi, mutta pls... korjaa se
Super helppokäyttöinen! Ensimmäistä kertaa käytettynä oli aika hämmentynyt mutta kun käytän tätä sovellusta 2-5 minuuttia, se on hyvä! Mutta mainokset näkyivät, enkä voi ohittaa sitä ennen kuin minun piti poistua sovelluksesta ja sulkea sovellus
Se toimii hyvin. Ainoa ongelma, joka minulla on, on se, että aina kun muokkaan jo tallennettua skiniä, osat, joita en uusia, tummenevat automaattisesti. En halua muokata koko skiniä uudestaan, jos haluan vain muuttaa joitain osia . Ja sinun pitäisi pystyä kirjoittamaan värikoodi saadaksesi tarkan värin uudelleen.